با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن مدیریت ورزشی ایران
تاثیر بازاریابی شبکه‌ای بر ارتقاء و نگهداشت برند کالا‌‌‌‌های ورزشی خارجی

سجاد قدمی؛ یعقوب بدری آذرین؛ وجیهه جوانی؛ پژمان احمدی مقدم

دوره 10، شماره 1 ، شهریور 1400، ، صفحه 31-43

https://doi.org/10.30473/arsm.2021.7970

چکیده
  پژوهش حاضر با هدف بررسی تاثیر بازاریابی شبکه‌ای بر برند ارتقاء و نگهداشت کالا‌‌‌های ورزشی خارجی انجام گردید. که از لحاظ هدف، تحقیقی کاربردی است. جامعه‌ی آماری این پژوهش، شامل کلیه استفاده‌کنندگان کالای ورزشی خارجی در شهر تبریز و ارومیه است. از این رو نمونه‌ها به دلیل محدود بودن جامعه آماری، مشتمل بر 200 نفر و به صورت نمونه‌گیری ...  بیشتر